Strani

nedelja, 09. oktober 2016

Žensko imam privezano le v avtu (Val 202)

Praktično v vseh prilogah Dela, ki naj bi bil resna časopisna hiša, mrgoli predsodkov predvsem do žensk.
Zdi se, kot da so vsi, ki delajo na reklamah in reklamnih agencijah, vsi, ki se osredotočajo na nakupovalne tarče, nagnjeni k obravnavi seksističnih predpostavk enega ali drugega spola. Vendar prednjačijo predsodki pri ženskah.
V eni od prilog Dela se srečamo s trditvijo:

Ženske menda kupujemo več zaradi nenasitnega apetita po čevljih, torbicah in vsem, kar se sveti. Zveni znano?
Banalno. Torej, kompulzivne ženske nakupujejo svetleče stvari. Nekako tako kot tatinske srake napadajo vse, kar se sveti. In modni zapovedovalci lahko spet udarijo nov modni slog, ki zapoveduje, kaj naj ženske nakupujejo, saj so ja ženske. Njihovo ženskost opredeljujejo pravi nakupi.
No, delove reklame niso prizanesljive včasih tudi moškim, čeprav posredno spet udarjajo po ženskah. Npr. Objava reklame za zaposlitev v podjetju Schwarzmann. "Ni za mamine sinčke", se glasi. Torej mamini sinčki nimajo kaj iskati v tako moških službah.
KAj pa RADIO Slovenija? Val 202?
Je kaj bolšji, se da pričakovati, da je med poslušalstvom kar ogromno žensk in to tudi poročenih. V reklami (ki naj bi bila kampanja za varno vožnjo) se je znašla tale cvetka:

Žensko imam privezano le v avtu.
Pravzaprav nedopustne domislice, ki se nakaterim zdijo celo smešne, uidejo izpod "budnih" oči urednic ali urednikov.
Ni dovolj, da se razburjamo doma, potrebno bo opraviti s takimi šovinističnimi in seksističnimi izjavami drugače. Zakaj ne bi ženske odpovedale plačevanje naročnine takemu radiu, ki dopušča šovinistične izpade, ker to ni bila izjava, ki je ušla tako mimogrede, to je bila kampanja za varno vožnjo v prometu. Verjetno tisti, ki vidijo v ženskah le potrošnice in nakupovalke, le tiste, ki jih je treba privezati (raznorazne fantazme, zakaj žensko privezati....), tudi ne morejo razumeti posledic svojih besed, razen takrat ko se jim zgodi bumerang. Ko ženske odpovedo svojo pokornost!




Ni komentarjev:

Objavite komentar