Javna občila, posebej še ženske revije, otroške revije,
revije namenjene staršem in priročniki za starše stereotipno in klišejsko
obravnavajo moško in žensko vlogo (»Dedec naj bo dedec!«« Ženska naj ostane
predvsem ženska!«« Radi so glavni«, »Kot smo ugotovili, bodo fantje vedno
ostali fantje«). Prav tako je polno nasvetov ženskam, kako naj bodo suhe (lepe,
seksi, npr Revija Ona« Doma pri pospravljanju bodi vedno urejena in v seksi
oblačilih, sploh če je mož doma!«) in kako naj se ličijo, oblačijo, da bodo
pritegnile pozornost moških
(Onaplus,5.7.2016 »Jaz brez dvoma s svojim partnerjem živim avnaturo.
Zanj se uredim, kot sem se, ko sva se spoznavala, zapeljevala. Še vedno si
želim biti tudi v spalnici zanj poželjiva.«). Veliko ugotovitev se predstavlja
kot znanstvena dognanja in se jih predstavlja kot večne resnice, ki se ne bodo
nikoli spremenile. O drugih se govori, kot da so plod najnovejših odkritij,
zadaj pa stoji plačana reklama določenega proizvajalca. Avtorice projekta M/Ž
klišeji in njihove prijateljice že dalj časa zbirajo različne povede, citate v
vseh teh revijah, pa tudi šolskih učbenikih. Vsi te slogani so lahko sami zase
zelo zabavni. Smešni, ko pa jih zberemo v veliko zbirko, postanejo strašljivi.
Ni komentarjev:
Objavite komentar